Zboží zakoupené v naší prodejně či u našich prodejních partnerů můžete reklamovat v rámci záruční doby 2 let od data nákupu (pokud není u produktu uvedeno jinak). Uplatňujte právo na opravu závady v rámci reklamace vždy u svého prodejce (tam, kde jste zboží nakoupili). Nezapomeňte s sebou doklad o koupi zboží. Následně s Vámi bude sepsán reklamační formulář a do 30 dnů bude Vaše reklamace vyřízena.

Postup při reklamaci

  1. Zboží reklamujte vždy u svého prodejce osobně, telefonicky či e-mailem.
  2. Je nutné vyplnit reklamační formulář. Pro urychlení reklamace můžete využít vzorový formulář (ke stažení níže) a vyplnit před návštěvou svého prodejce.
  3. Nezapomeňte dodat doklad o koupi zboží.
  4. Po obdržení reklamačního formuláře budete neprodleně kontaktováni ohledně dalšího postupu.
  5. Je nutné dopravit reklamované zboží k prodejci na vlastní náklady. Zboží musí být očištěno, tak aby šla provést oprava či výměna dílů. V případě dodání znečištěného e-vozidla bude naúčtován poplatek za čištění a materiál dle rozsahu znečištění.
  6. Lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů od jejího přijetí.

Reklamační formulář ke stažení v pdf  ZDE.

Pro urychlení reklamačního procesu doporučujme pečlivě vyplnit tučně orámované části reklamačního formuláře.
Děkujeme.