Zboží zakoupené v naší prodejně či u našich prodejních partnerů můžete po dobu 2 let (pokud není u produktu uvedeno jinak) reklamovat na všech autorizovaných servisních místech společnosti Energy Adventure, kde s Vámi bude sepsán reklamační formulář o závadě a do 30 dnů bude Vaše reklamace vyřízena.

Postup při reklamaci

  1. Zboží můžete reklamovat osobně u nás na provozovně v Příbrami nebo na všech autorizovaných servisních místech (ZDE). Reklamaci zboží můžete také oznámit zasláním e-mailu na e-mail společnosti info@pracovnivozidla.cz , ke kterému přiložíte vyplněný reklamační formulář (ke stažení níže) a doklad o koupi zboží.
  2. Po obdržení reklamačního formuláře Vás budeme neprodleně kontaktovat ohledně dalšího postupu.
  3. Je nutné dopravit reklamované zboží do servisního střediska na vlastní náklady. Zboží musí být očištěno, tak aby šla provést oprava či výměna dílů. V případě dodání znečištěného e-vozidla bude naúčtován poplatek za čištění a materiál dle rozsahu znečištění.
  4. Reklamace vyřídíme do 30 dnů od jejího přijetí.

Reklamační formulář ke stažení v pdf  ZDE.

Pro urychlení reklamačního procesu doporučujme pečlivě vyplnit tučně orámované části reklamačního formuláře.
Děkujeme.